Kasutajatingimused

Üldtingimused

Käesolevad tingimused kehtivad ... internetileheküljelt nauding24.ee tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi „Leping”), mis sõlmitakse ... (edaspidi „Müüja“) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Ostja”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

LEPINGU JÕUSTUMINE

Ostja tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Ostja, et on tutvunud tellimistingimustega. 

HINNAD JA TASUMINE

nauding24.ee e-poes olevad hinnad on eurodes. Hindadele ei lisandu käibemaksu, kuna ettevõte ei ole käibemaksukohuslane.

Tasuda on võimalik pangalinkidega, Visa/Mastercard maksekaartidega või e-mailile saadetava arve alusel internetipankades.

...... a/a:

  • Swedbank : EE48220022.......

KUIDAS TOIMIDA

Valige tootekataloogist või otsingu abil vajalik toode ning sobivuse korral lisage soovitud toode ostukorvi.

Ostukorvis näete oma valitud tooteid. Kontrollige tellimus, täitke nõutud väljad oma andmetega ning vajutage nupukesele "SUUNDU KASSASSE“. Edasi valige "MAKSTA PANGAÜLEKANDEGA".

Maksta pangaülekandega - Teile saadetakse e-mailiga tellimuskinnitus. Maksetähtaeg on 3 päeva ja kui selle aja jooksul laekumist ei toimu, tellimus tühistatakse. See ei kehti siis, kui Müüja ja Ostja on sõlminud kauba eest tasumise osas erikokkuleppe.

Müüja asub tellimust täitma peale makse laekumist .... arveldusarvele.

Jälgige ka toote juures olevat tarneaega - kui kauba juures on märgitud tarneajaks 7 päeva, siis see tähendab, et kaup jõuab 7 päeva jooksul meie lattu, kust see saadetakse omakorda kliendile. Maksimaalne tarneaeg on 10 päeva.

KAUBA KOHALE TOIMETAMISE KULUD JA TÄHTAJAD

Ostjal on järgnevad võimalused: 

  • 1. Kaup tuuakse koju kätte, teenuse hind Eesti piires DPD kulleriga alates 5,80 EUR (sõltuvalt paki suurusest).
    Üldjuhul toimetab kauba ostjani kullerettevõte DPD. Eelnevalt võetakse ostjaga ühendust telefoni teel ning lepitakse kokku sobiv aeg paki kohale toimetamiseks. Üldjuhul toimetatakse pakke kohale tööajal (kell 9.00-18.00).
    Enne kauba vastuvõtmist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info(at)nauding24.ee või .... kontakttelefonile +372 ..... NB! Me ei vastuta kullerfirma teenuste eest.

  • 2. Kaup saadetakse Teie elukohajärgsesse SmartPOSTi kappi. Teenuse hind 2.95-6.20 EUR, sõltuvalt kauba suurusest. Tellides avaneb rippmenüü automaatide asukohaga. Valige paki suurusele vastav kapp, sobiv asukoht ja vormistage tellimus. Täpsem info SmartPOSTi teenuse kohta leiate siit.

  • 3. Transport väljaspool Eesti Vabariiki. Teenuse hind sõltuvalt paki suurusest ja asukohast.

NB! Transpordi maksumuse arvestuse teeb süsteem automaatselt, peale sihtkoha aadressi sisestamist.

Eelnevalt võetakse ostjaga ühendust telefoni teel ning lepitakse kokku sobiv aeg paki kohale toimetamiseks. Üldjuhul toimetatakse pakke kohale tööajal (kell 9.00-18.00).

Enne kauba vastuvõtmist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info(at)nauding24.ee või .... kontakttelefonile +372 537.....

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul paari tööpäeva jooksul, hiljemalt nädalaga (tooted kohe saadaval). Järgida tuleb toote juures olevat tarneaega, kui kauba juures on märgitud tarneajaks näiteks 7 päeva, siis see tähendab, et kaup jõuab 7 päeva jooksul meie lattu, kust see saadetakse omakorda kliendile. Seega maksimaalseks tarneajaks on 10 päeva. Osaliselt täidetakse saadetisi ainult kokkuleppel, üldjuhul saadetakse kaup korraga.

Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Ostjat sellest viivitamatult ja anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

NB! Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi ja Soome Vabariigi piires, kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-maili teel ja teeme Teile pakkumise.

Hoiame Sind alati kursis tellimuse detailide osas, mis tulevad Sinu-poolt esitatud e-posti peale.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE TÄHTAEG

Kaupadele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg vastavalt Eesi Vabariigi seadustele koos tellimuskinnituse (saadetakse automaatselt Teie e-mailile ning soovitame see välja printida ja alles hoida) ja makset tõendava dokumendiga. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.

NB! Kergesti purunevatel, sh täispuhutavatel toodetel pretensioonid esitada 5 päeva jooksul. Pretensioon võetakse menetlusse kui viga on ilmnenud esmasel kasutamisel.

Kaebuste ning pretensioonide korral palume saata vastavasisuline kirjalikult e-mail info(at)nauding24.ee. Reklamatsiooni vormi leiate siit Kaebused vaadatakse läbi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul.

KAUPADE TAGASTAMINE

Kõikidele nauding24.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusgarantii 14 päeva. Ostjal on õigus tagastada kaup 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse meie iseteeninduse süsteemis või (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev ning tellimuse nr.) e-maili teel info(at)nauding24.ee ning tagastama seejärel nauding24.ee e-poele tellitud kauba.

Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Müüja poolt.

NB! Tagastuskulud kannab kuni 10EUR ulatuses klient. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. 

14-päevane tagastus ei kehti:

  • Kui tagastatav kaup pole originaalpakendis
  • Kaupa on kasutatud ja seejärel tekkinud kriimustused, muljumise jäljed, kattematerjali kulumine.

NB! Kokkuleppel on võimalik kaup vahetada mõne muu toote vastu.

Kuidas meie keskkonnas kaupa mugavalt tagastada:

  • Sisenege meie keskkonda ja sisestege oma e-mail aadress mida kasutasite tellimisel ja parool
  • Seejärel valige tellimuste ajalugu
  • Vajutage seejärel oma soovitud tellimuse peale ja liikuge lehel allapoole ja sisestage tagastatava(te) toodete tagastuse nimekiri ja põhjus. NB! Palun märkida aktiivseks ka tooted mis on nimistus vasakul asuvates kastikestes ja vajutade "Tee tagastuse blankett".

Peale seda arvestatakse tagastuse algust ning võetakse see klienditeeninduse poolt töösse ning võetakse teiega kindlasti ühendust. Küsimuste korral kindlasti võtta ühendust meie klienditoega +372 ...... või info(at)nauding24.ee.

Kaebuste tekkimisel võtta ühendust : http://ec.europa.eu/odr

MÜÜJA ÕIGUSED

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Ostjale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist.

Toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +372 53..... või e-mail aadressil info(at)nauding24.ee

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

..... vastutab Teie ees ja Teie vastutate ...... ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

....... ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida ......... ei saanud mõjutada ning mille saabumist ........ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

LISAINFO

Lisainfot saab telefonil +372 53....... või e-mail aadressil info(at)nauding24.ee. Telefonile vastame E-R 10-16, e-mailidele vastame kuni 7 tööpäeva jooksul, kiiremates küsimustes palume helistada.

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel, samuti kauba edastamiseks seotud osapooltele - kullerfirma, SmartPOST, DPD.

Müüjal on õigus kasutada Ostja e-maili aadressi ka oma majandustegevuses reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks.

Kaupade eest tasumiseks kasutatavate pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.

Toote lisatud lemmikute nimistusse
Toode lisatud võrdlusesse

See leht kasutab küpsiseid.